Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Parfentenko, I.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 2 из 2
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2019Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств В2С секторуЗаруба, В. Я.; Парфентенко, І. А.; Zaruba, V.; Parfentenko, I.
2018Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компаніїКуценко, Т. М.; Парфентенко, І. А.; Kutsenko, T.; Parfentenko, I.
Отображение результатов 1 до 2 из 2

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь