Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике товарообіг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 5 из 5
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
25-Дек-2014Private label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємствБезпарточний, Максим Григорович
3-Июн-2020ЕКСПРЕС-МАРКЕТИ – МАЙБУТНЄ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІБрацун, Алла Олегівна; Місюкевич, Валентина Іванівна
3-Июн-2020ІНСТРУМЕНТИ ЗРОСТАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ УЧАСНИКІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ ЗА УМОВ КОНКУРЕНЦІЇ З БОКУ НАЦІОНАЛЬНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖЛісіца, Вікторія Вікторівна
2-Июн-2020Невеликі магазини - перспективний напрям розвитку роздрібної торгівлі в УкраїніДобринь, Юлія Миколаївна
3-Июн-2020ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІМісюкевич, Валентина Іванівна
Отображение результатов 1 до 5 из 5

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь