Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Karpenko N.V., Ivannikova M.M.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 2 of 2
Issue DateTitleAuthor(s)
26-Dec-2020Components of communication strategy for consumer’s decision making process.Karpenko N.V., Ivannikova M.M.; Sergii Illiashenko, Olha Prokopenko
7-Jan-2021THE INFLUENCE OF THE CONSUMER’S TYPE – PHYSICAL OR DIGITAL – ON THEIR BEHAVIORAL CHARACTERISTICSKarpenko N.V., Ivannikova M.M.; Іваннікова М.М., Карпенко Н.В.
Showing results 1 to 2 of 2

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback