Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 4920 до 4939 из 12588
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
15-Сен-2016МАКРОЕКОНОМІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИКузнєцов, Е. А.
2022Макроконкурентна парадигма інноваційного розвитку національної економікиПедченко, Наталія Сергіївна; Стрілець, Вікторія Юріївна; Франко, Людмила Сергіївна
2011Макропруденційні індикатори стабільності національної банківської системиВовченко, Оксана Сергіївна
Май-2018Макроэкономический анализ национальной экономики в системе внешнеэкономических связейШаповалов, Виталий Олегович
27-Дек-2019Максими кооперації Грайса в аналізі лінгвістичного образу персонажа детективуКобзар, Олена Іванівна
1-Апр-2021МАКСИМІЗАЦІЯ ПРИБУТКУ КОНДИТЕРСЬКОЇ ФАБРИКИ: АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ТА ПРОГРАМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТРЕНАЖЕРУ З ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІTsekhmeister, V. O.; Iemets, O. O.; Цехмейстер, В. О.; Ємець, О. О.
31-Янв-2020Мале підприємництво у сфері торгівлі: організація та проблеми становлення в УкраїніКобзарь, Михайло Анатолійович
2018Малодосліджені сторінки життя і творчості академіка Дмитра Багалія: адміністративно-краєзнавчий аспектКозюра, Ігор Валерійович
2011Малозминальне оздоблення котоніновмісних трикотажних полотен на основі нових формальдегідомістких та безформальдегідних препаратівМартосенко, М. Г.; Семак, Б.Д.; Гнідець, В. П.
2019Маркери стійкого фінансового розвитку підприємстваСидоренко-Мельник, Г. М.; Карцева, В. В.
16-Янв-2023Маркетинг в галузях та сферах економіки УкраїниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Білоусько, Тетяна Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Алік, Анастасія Вікторівна
28-Июн-2023Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
17-Дек-2021Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна
2023Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країниКарпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
3-Апр-2015Маркетинг в экономике спортаЧижевская, Марина Борисовна; Чижевский, Владислав Сергеевич
3-Апр-2015Маркетинг в экономике спорта.Чижевская, М. Б.; Чижевский, В. С.
30-Июл-2011Маркетинг заготівельної діяльності підприємств споживчої кооперації на ринку дикорослої та лікарсько-технічної сировиниБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
2015Маркетинг лояльностиКарпенко, Наталия; Иванникова, Марина
Дек-2010МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇКарпенко, Наталія Володимирівна
Отображение результатов 4920 до 4939 из 12588
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь