Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 4964 до 4983 из 12590
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
24-Июл-2020МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯХарченко, А. С.; Гусаковська, Т. О.
2021Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Окт-2021Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2011МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2006Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗЯловега, Наталія Іванівна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринкуПилипенко, Роман Сергійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
6-Ноя-2020«Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства»Максимова, Світлана Андріївна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єрІвченко, Володимир Сергійович; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Июн-2023Маркетингове планування діяльності підприємствКлочко, Вікторія Анатоліївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємстваЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетингове стратегічне планування діяльності закладів харчуванняЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
19-Дек-2019Маркетингове стратегічне планування на підприємствіГалібаренко, Валентина Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Авг-2020МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИЧайка, Інна Петрівна
15-Июн-2020Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємстваКараулов, А. А.; Карпенко, Н. В.
2014МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВІваннікова, Марина Миколаївна
2015Маркетингове управління споживачами послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
14-Июн-2010Маркетинговий аналіз сайтів систем дистанційного навчанняЛавренюк, Р. М.
Дек-2021Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності кав'ярніКарпенко, Наталія Володимирівна; Бедюх, Юлія Олександрівна
17-Дек-2021Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності кав'ярніБедюх, Юлія Олександрівна
Ноя-2017Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Уманець, Олена Володимирівна
Отображение результатов 4964 до 4983 из 12590
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь