Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 4993 до 5012 из 12605
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
23-Дек-2022Маркетинговий інструментарій формування профілю банку в соціальних мережахОстапенко, Владислав Анатолійович
2008Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівЯловега, Наталія Іванівна
11-Май-2021Маркетингові аспекти оцінки якості освітніх послугТрайно, Вікторія Миколаївна
Май-2010Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
7-Июн-2020МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАКарпенко, Наталія Володимирівна; Бутенко, Владислав Юрійович
24-Июл-2020МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВБабаєв, Р. А.; Карпенко, Н. В.
2008Маркетингові дослідження ринку дикорослої продукції в УкраїніБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
Май-2007Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг, 39-47Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
27-Апр-2017Маркетингові інновації в туризміБондаренко, Вікторія Михайлівна; Шандиба, Альона
2018МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІГонтова, К. Ф.; Капліна, Т. В.
4-Июн-2023Маркетингові інструменти в індустрії гостинностіТрайно, Вікторія Миколаївна
12-Сен-2020Маркетингові комунікації у сфері туризмуТрайно, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олена Станіславівна
24-Июл-2020МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ ТУРИЗМУЛевченко, О. С.; Трайно, В. М.
7-Июн-2020МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КОНТАКТ-ЦЕНТРУЯловега, Наталія Іванівна; Левицька, Юлія Олександрівна
2009Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
2012Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подоланняКраус, Катерина Миколаївна
2012МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВКарпенко, Наталія Володимирівна
12-Май-2023Маркетингові стратегії споживчих кооперативів у сучасному світі: інноваційні практикиКарпенко, Наталія Володимирівна; Любимов, Олександр
Май-2016Маркетинговые аспекты обеспечения конкурентоспособности предприятий делового туризмаТараненко, Александр Алексеевич
28-Июн-2023Маркетиновий інструментарій конкурентоспроможності кав’ярніБедюх, Юлія Олександрівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Отображение результатов 4993 до 5012 из 12605
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь