Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 5083 до 5102 из 12590
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
9-Июл-2021Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інноваціїМатеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава ПУЕТ, 27-28 квітня 2021 року)
2023Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали XІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 27–28 квітня 2023 року)Ткаченко, А. С.; Балабан, П. Ю.; Місюкевич, В. І.; Іванов, Ю. В.; Михайленко, О. М.; Лісіца, В. В.
20-Апр-2016Мережевий маркетинг як форма просування та реалізації товарівБондаренко, Вікторія Михайлівна
23-Янв-2020МЕРЕЖЕВИЙ ТОПОС ТУРИЗМУ І РОЗМИКАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СИСТЕМИУсанов, Ігор Вікторович
2013Мережевість як визначальна ознака постіндустріального суспільства та організаційно-управлінської побудови сучасної корпораціїДейнека, Тетяна Анатоліївна; Туль, Світлана Іванівна
17-Фев-2020Меркантильність як риса особистості.Горобець, Анна
5-Июн-2020Мерчандайзинг Кредитно-модульний курс Навчальний посібникЛісіца, Вікторія Вікторівна; Іванов, Юрій Васильович
2015Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесуКраус, Катерина Миколаївна
1-Мар-2012Место механизма управления в системе управления маркетингом персонала предприятияКропивка, Юлия Григорьевна
Апр-2013МЕТOДИ ВИЗНAЧЕННЯ РIВНЯ ЗНAНЬ СТУДЕНТIВ ПPИ ДИСТАНЦІЙНOМУ НАВЧAННІОстремська, Ольга Анатоліївна
2023Мета та завдання аудиту електронних грошейТущенко, Аліна Володимирівна; Гончарова, Олександра Віталіївна; Артюх-Пасюта, Олена Василівна
Окт-2012Мета та завдання економічної діагностики діяльності торговельного підприємстваСагалакова, Наталія Олександрівна
Апр-2012Мета, функції, завдання управління знаннями організацій споживчої кооперації УкраїниЛисенко, Марія Олексіївна
1-Июл-2021Метакорпорації в глобальному бізнесі (на прикладі нафтовидобувної галузі)Головко, Марія Євгеніївна
14-Фев-2021Метафора у сфері сучасної англійської політичної комунікації: перекладацький аспект (на матеріалі передвиборчих промов політиків США)Васильєва, Анастасія Андріївна
18-Май-2018МЕТАФОРИЧНА ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕНЕДЖМЕНТУКондратюк
2019Метод «Jigsaw (ажурна пилка)» у процесі формування лідерської компетентності майбутніх менеджерівНестуля, Світлана Іванівна
2013Метод аналізу ієрархій у плануванні та прийнятті управлінських рішень при запровадженні інновацій у нафтосервісних підприємствахЩербань, А. А.; Макарова, М. В.
Окт-2011Метод ветвей и границ в одной задаче минимизации взвешенной длины связующей сетиЕмец, Олег Алексеевич; Емец, Александра Олеговна
2013Метод ветвей и границ для задач оптимизации на нечетких множествахЕмец, Олег Алексеевич; Емец, Александра Олеговна; Парфенова, Татьяна Александровна
Отображение результатов 5083 до 5102 из 12590
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь