Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11837

Название: Сучасні тенденції маркетингового управління рекламною агенцією
Авторы: Муравйов, Дмитро Ігорович
Ключевые слова: рекламна агенція
рекламодавець
клієнт
маркетинг
сегментація
RFM-методика
клієнтоорієнтованість
Issue Date: 17-Dec-2021
Аннотация: В сучасних умовах гострої конкуренції майже у кожній галузі спостерігається посилення інтенсивності конкурентної боротьби. Не став виключенням і ринок рекламних послуг, для якого характерними рисами є наявність значної кількості рекламних агенцій та незначна відмінність і майже ідентична вартість рекламних продуктів, що пропонуються ними. В таких умовах тільки вибір рекламодавця визначає рівень результативності діяльності рекламної агенції та її ринковий успіх. Розроблені агенціями постулати маркетингового управління вже не виправдовують себе та потребують перегляду. Досвід іноземних компаній свідчить, що сьогодні для підприємств сфери послуг клієнти стають основними джерелами створення вартості. Саме цей факт спричинив зміну традиційної маркетингової стратегії на клієнтоорієнтовану. Необхідність функціонувати в жорсткому середовищі вимагає розглядати клієнта як надзвичайно цінну інвестицію, а клієнтоорієнтованість маркетингового управління як один з факторів успіху на обраному ринку. Зростання уваги до роботи з клієнтами та їх обслуговування вимагає від рекламної агенції встановлення партнерських відносин з існуючими клієнтами, розробки клієнтоорієнтованого продукту, підвищення якості та впровадження високих стандартів обслуговування клієнтів, що відображається у вдосконаленні маркетингового управління на основі клієнтоорієнтованого підходу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11837
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Muravyov_Dmitro_Igorovich_Mm-21.pdf1,46 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback