Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11894

Название: The Benchmarking Book: A How-to-Guide to Best Practice for Managers and Practitioners
Авторы: Tim, Stapenhurst
Ключевые слова: Benchmarking
marketing
Issue Date: 30-Mar-2022
Издатель: Elsevier Ltd.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11894
ISBN: 978-0-7506-8905-2
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
The Benchmarking Book ( PDFDrive ).pdf13,18 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback