Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра ділової іноземної мови >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12115

Название: Digital marketing in Ukraine: modern tendencies of development
Авторы: Федоряк, А. В.
Горбуньова, С. О.
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Digital marketing in Ukraine: modern tendencies of development / А. В. Федоряк, С. О. Горбуньова // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 1. – С. 172–174.
Аннотация: Marketing is an activity aimed at the process of creating, communicating, delivering and exchanging offerings that have value. This difficult and complex process has been greatly facilitated and improved through the development of computer technology.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12115
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch1_2022_172-174.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback