Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра управління персоналом, економіки праці та економічної теорії >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12184

Название: Управління міжособистісними конфліктами у сфері гостинності
Авторы: Галенко, Є. В.
Рудич, Л. В.
Ключевые слова: сфера гостинності
міжособистісні конфлікти
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Управління міжособистісними конфліктами у сфері гостинності / Є. В. Галенко, Л. В. Рудич // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 74–75.
Аннотация: Суспільне життя немислиме без зіткнення поглядів, життєвих орієнтацій, прагнень як окремих індивідів, так і малих і великих колективів та інших соціальних груп. Постійно виникають розбіжності та протиріччя різних сторін, які здебільшого переростають у конфлікти. У сфері гостинності фахівцям зазвичай доводиться працювати з різними людьми, які мають власні індивідуально-типологічні особливості, що детермінує виникнення труднощів при налагодженні ефективного спілкування. І тут роль і завдання фахівця у сфері гостинності полягає в тому, щоб ефективно управляти конфліктами: вирішувати, ліквідувати контпродуктивні конфлікти і стимулювати, спрямовувати в потрібне русло продуктивні конфліктні ситуації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12184
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_74-75.pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback