Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12197

Название: Нейромаркетинг – мрія чи реальність
Авторы: Павлюк, В. В.
Карпенко, Н. В.
Ключевые слова: нейромаркетинг
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Нейромаркетинг – мрія чи реальність / В. В. Павлюк, Н. В. Карпенко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 104–106.
Аннотация: Нейромаркетинг – це галузь науки, у рамках якої вимірюються фізіологічні та нейронні сигнали для розуміння мотивації та переваг покупців. За допомогою спеціальних процедур дослідники фіксують реакцію мозку на продукт або маркетингове повідомлення та відстежують процеси, що відбуваються у ньому без участі свідомості. Так нейромаркетинг допомагає зрозуміти, що буде краще продаватися, який рекламний відеоролик буде більш ефективним, і навіть те, як краще розмістити товар на полицях у магазині. Ця галузь поєднує в собі знання когнітивної психології, нейрофізіології та маркетингу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12197
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_104-106.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback