Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12198

Название: Українські тренди екологічного маркетингу
Авторы: Іванніков, Р. В.
Карпенко, Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
екологія
Україна
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Українські тренди екологічного маркетингу / Р. В. Іванніков, Н. В. Карпенко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 106–108.
Аннотация: Сьогодні природне середовище є важливою ареною економіки та конкуренції. Екологічні проблеми, що стосуються забруднення природних ресурсів та відходів, пропонують як конкурентні можливості, так і обмеження. Екологічні питання стають конкурентним аспектом для організації. На юридичну вимогу відповідає порогові ресурси. З цієї причини організація може отримати конкурентну перевагу шляхом управління екологічними змінами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12198
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_106-108.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback