Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12199

Название: Сучасні маркетингові тенденції розвитку малого бізнесу
Авторы: Легута, Д. Д.
Карпенко, Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
малий бізнес
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Сучасні маркетингові тенденції розвитку малого бізнесу / Д. Д. Легута, Н. В. Карпенко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 109–110.
Аннотация: На сучасному етапі формування ринкового середовища в Україні розвиток малого бізнесу має особливе значення. Це невеликі компанії, які не вимагають значних вкладень у стартапи, які гарантують високу швидкість обертання спроможних ресурсів, максимально швидко та економно вирішують проблеми перебудови економіки, формування та насичення ринку споживчими товарами в умовах дестабілізації економіки країни.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12199
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_109-110.pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback