Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12200

Название: Аналіз маркетингового середовища логістичного підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта»
Авторы: Торяник, В. В.
Іваннікова, М. М.
Ключевые слова: маркетингове середовище
ТОВ «Нова пошта»
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Аналіз маркетингового середовища логістичного підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта» / В. В. Торяник, М. М. Іваннікова // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 111–116.
Аннотация: Будь-яке підприємство здійснює свою діяльність не ізольовано від інших об’єктів чи сил, а під впливом найрізноманітніших чинників, які утворюють маркетингове середовище. Ефективність роботи фірми на ринку залежить саме від тенденцій і подій, що відбуваються в ньому. Тому підприємство має уважно слідкувати за змінами середовища з використанням маркетингових досліджень та інших доступних методів збору маркетингової інформації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12200
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_111-116.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback