Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12202

Название: Маркетингове забезпечення стартапу з відкриття магазину жіночого одягу «Tiny Store»
Авторы: Аршученко, В. А.
Іваннікова, М. М.
Ключевые слова: стартап
маркетингове забезпечення
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Маркетингове забезпечення стартапу з відкриття магазину жіночого одягу «Tiny Store» / В. А. Аршученко, М. М. Іваннікова // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 120–123.
Аннотация: Стартапи – це компанії або підприємства, які зосереджені на одному продукті чи послузі, які засновники хочуть вивести на ринок. Ці компанії зазвичай не мають повністю розробленої бізнес-моделі і, що більш важливо, не мають достатнього капіталу для переходу до наступної фази бізнесу. Більшість із цих компаній спочатку фінансуються їхніми засновниками.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12202
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_120-123.pdf1,4 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback