Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12205

Название: Нові тенденції в поведінці споживачів
Авторы: Любченко, Ю. В.
Трайно, В. М.
Ключевые слова: поведінка споживача
тенденція
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Нові тенденції в поведінці споживачів / Ю. В. Любченко, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 127–129.
Аннотация: Поведінка споживача – це поведінка, яку людина здійснює для вирішення проблеми придбання товарів для задоволення індивідуальних потреб під впливом економічних, індивідуальних та психологічних відмінностей. Головною основою поведінки споживачів є алгоритми прийняття рішення про покупку та фактори, що на них впливають.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12205
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_127-129.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback