Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12206

Название: Особливості поведінки онлайн споживачів
Авторы: Литвишко, М. В.
Трайно, В. М.
Ключевые слова: онлайн споживач
поведінка
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Особливості поведінки онлайн споживачів / М. В. Литвишко, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 129–132.
Аннотация: У наш час інтернет-простір виступає однією зі сфер економіки, що найбільш динамічно розвивається. З кожним днем Інтернет усе глибше пробирається в наше життя, усе більше торгових операцій відбувається в онлайн-середовищі. Необхідність фізичного відвідування магазину або офісу для придбання того чи іншого товару вже стає неактуальним. Сьогодні більшість покупок можна здійснювати віддалено, з будь-якої точки світу, не виходячи з дому, у режимі 24/7.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12206
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_129-132.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback