Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12209

Название: Фактори впливу на маркетингову діяльність підприємства
Авторы: Кісільова, Є. О.
Кречина, Т. Д.
Захаренко-Селезньова, А. М.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
фактор впливу
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Фактори впливу на маркетингову діяльність підприємства / Є. О. Кісільова, Т. Д. Кречина, А. М. Захаренко-Селезньова // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 136–138.
Аннотация: У сучасній економіці перед підприємствами різних галузей гостро стоїть проблема прийняття виважених рішень щодо ринкової діяльності. Реалізація принципів маркетингу переосмислення пріоритетів діяльності підприємств – це питання, які неможливо вирішити без ретельного аналізу факторів впливу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12209
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_136-138.pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback