Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12243

Название: Психологія поведінки персоналу закладів готельно-ресторанного господарства у надзвичайних ситуаціях
Авторы: Лукіян, Р. В.
Бичков, Я. М.
Ключевые слова: персонал закладів готельно-ресторанного господарства
надзвичайна ситуація
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Психологія поведінки персоналу закладів готельно-ресторанного господарства у надзвичайних ситуаціях / Р. В. Лукіян, Я. М. Бичков // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 212–214.
Аннотация: На жаль, надзвичайні ситуації нині є частиною нашого повсякденного життя. У світі стаються різні трагічні події: війни, стихійні лиха, аварії, пожежі і міжособистісне насильство. Знання основних психологічних закономірностей дозволяють людям у різних ситуаціях знаходити психологічно правильне рішення. Що стосується психології обслуговування, то вона допомагає персоналу зрозуміти поведінку клієнтів для вибору найкращого варіанта їхнього обслуговування, пізнати свій внутрішній світ з метою свідомого регулювання власної поведінки під час надзвичайних ситуацій, особливо раптового характеру.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12243
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_212-214.pdf1,4 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback