Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12248

Название: Особливості організації роботи служби харчування Premier Hotel Palazzo м. Полтава
Авторы: Турпітько, А. Ю.
Положишникова, Л. О.
Ключевые слова: служба харчування
Premier Hotel Palazzo
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Особливості організації роботи служби харчування Premier Hotel Palazzo м. Полтава / А. Ю. Турпітько, Л. О. Положишникова // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 223–227.
Аннотация: До складу служби харчування готелів входять ресторани, бари, кафе, виробничі приміщення (кухня), приміщення для миття посуду, секція прибирання внутрішніх приміщень, відділ обслуговування масових заходів [2]. Служба харчування Premier Hotel Palazzo включає торго-вельні, складські, виробничі, допоміжні, адміністративно-побу-тові і технічні приміщення. Торговельні приміщення представ-лені рестораном «Палаццо» у складі великої зали з барною стійкою на 56 місць, малої зали на 24 місця та VIP зали на 10 місць.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12248
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_223-227.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback