Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12249

Название: Використання нейромаркетингу для підвищення рівня залучення споживачів до готелів
Авторы: Ходіс, Н. С.
Капліна, Т. В.
Ключевые слова: нейромаркетинг
залучення споживачів
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Використання нейромаркетингу для підвищення рівня залучення споживачів до готелів / Н. С. Ходіс, Т. В. Капліна // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 227–229.
Аннотация: Останніми роками в усьому світі набуває поширення інноваційний вид маркетингу – нейромаркетинг. Він є однією з найефективніших сучасних технологій, що ґрунтується на статистичному опрацюванні даних, отриманих у процесі психофізіологічних досліджень. Об’єктом вивчення нейромаркетингу є широкий спектр реакцій у поведінці людини: дослідження змін динаміки пульсу, процесу потовиділення, струмів мозку, рухів зіниць та інших спонтанних реакцій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12249
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_227-229.pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback