Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12292

Название: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Педченко, Наталія Сергіївна
Шафалюк, Олександр Казимирович
Олексюк, Олексій Іванович
Іванова, Лілія Омелянівна
Куцик, Валентина Ісідорівна
Вовчанська, Ольга Михайлівна
Кліпкова, Оксана Ігорівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Трайно, Вікторія Миколаївна
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
цифровий маркетинг
маркетингова освіта
інноваційний маркетинговий інструментарій
діджитал-маркетинг
маркетингові технології
маркетинг конкурентних переваг
імідж підприємства
поведінка споживачів
маркетинг послуг
конкурентне середовище підприємства
Issue Date: 30-Jul-2022
Аннотация: У монографії представлені результати дослідження теоретичних положень та розробки практичних рекомендацій щодо поглиблення використання цифрового маркетингового інструментарію сучасними підприємствами відповідно до вимог та викликів сучасності з метою підсилення конкурентних позицій та пізнаваності бренду. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12292
ISBN: 978-966-184-419-2
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Marketungova dialnist pidpriemstv_Monografia_Karpenko.pdf4,64 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback