Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра вищої математики і фізики (архів) >
Монографії >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1380
|
Название: | Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах) |
Авторы: | Вовк, Людмила Іванівна |
Ключевые слова: | навчально-пізнавальна діяльність метод аналогії творчі здібності активізація навчально-пізнавальної діяльності |
Дата публикации: | 2008 |
Издатель: | Полтава: РВВ ПУСКУ |
Библиографическое описание: | Вовк Л.I. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах) : монографія / Л.I. Вовк. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 99 с. |
Аннотация: | У монографії дається теоретико-методичне обгрунтування необхідності і доцільності оволодіння студентами нефізичних спеціальностей методом аналогії у процесі вивчення фізики для активізації навчально-пізнавальної діяльності. Метод аналогії вводиться не лише при вивченні теоретичного матеріалу фізики у вищих закладах освіти, як це було у відомих дослідженнях, а й при розв’язуванні аналогічних задач, що приводить до розвитку уміння розв’язувати не тільки прості аналогічні задачі, а й більш складні. На основі проведених автором теоретико-експериментальних досліджень формулюються вимоги та практичні рекомендації щодо організації навчального процесу з застосуванням методу аналогії, який сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, активізації самостійної розумової діяльності, розвитку творчих здібностей і наукового мислення студентів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1380 |
Располагается в коллекциях: | Монографії
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|