Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра вищої математики і фізики (архів) >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/534

Название: Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика
Авторы: Нічуговська, Лілія Іванівна
Ключевые слова: конкурентоспроможність
математична освіта
адаптивна концепція математичної освіти
професійно-компетентнісна модель навчання математичним дисциплінам
білінгвістична модель навчання математичним дисциплінам
теорія та методика професійної освіти
Дата публикации: Дек-2008
Издатель: Полтавський університет споживчої кооперації України
Библиографическое описание: Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 153 с.
Аннотация: Монографія присвячена розробці науково-обгрунтованої адаптивної концепції математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ з метою підвищення якості підготовки фахівців для бізнес-діяльності з урахуванням існуючих Євроінтеграційних тенденцій, вимог суспільства та індивідуальних потреб особистості. На основі сформульованої концепції розроблені професійно-компетентнісна та білінгвістична моделі навчання математичним дисциплінам, визначені шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, з’ясовані можливості сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності математичної підготовки студентів, досліджені інтеграційні зв’язки між математичними та спеціальними дисциплінами економічного циклу. Для науковців у галузі теорії та методики професійної освіти, викладачів та аспірантів.
Описание: Передмова Розділ 1. Теоретико-методологічні основи формування конкуренто-спроможності студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ 1.1. Конкурентоспроможність майбутніх випускників ВНЗ як педагогічна проблема 1.2. Проектне бачення процесу формування конкурентоспроможної особистості: психологічний аспект 1.3. Самостійна робота студентів ВНЗ як спосіб самотворення конкурентоспроможної особистості 1.4. Білінгвістична модель навчання як напрямок підвищення конкурентоспроможності студентів бізнес-спеціальностей Розділ 2. Адаптивна концепція математичної освіти студентів бізнес спеціальностей як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності 2.1. Мета і завдання сучасної математичної освіти студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ 2.2. Вимоги до відбору та структурування змісту математичної освіти студентів економічного спрямування ВНЗ 2.3. Методичні вимоги до методів, організаційних форм і засобів навчання 2.4. Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності 2.5. Науково-методичні особливості професійно-компетентнісної моделі навчання математичним дисциплінам студентів економічних спеціальностей ВНЗ Післямова Література
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/534
ISBN: 978-966-184-013-2
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Монографія 2008.doc1,51 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь