Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра вищої математики і фізики (архів) >
Монографії >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/534
|
Название: | Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика |
Авторы: | Нічуговська, Лілія Іванівна |
Ключевые слова: | конкурентоспроможність математична освіта адаптивна концепція математичної освіти професійно-компетентнісна модель навчання математичним дисциплінам білінгвістична модель навчання математичним дисциплінам теорія та методика професійної освіти |
Дата публикации: | Дек-2008 |
Издатель: | Полтавський університет споживчої кооперації України |
Библиографическое описание: | Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 153 с. |
Аннотация: | Монографія присвячена розробці науково-обгрунтованої адаптивної концепції математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ з метою підвищення якості підготовки фахівців для бізнес-діяльності з урахуванням існуючих Євроінтеграційних тенденцій, вимог суспільства та індивідуальних потреб особистості. На основі сформульованої концепції розроблені професійно-компетентнісна та білінгвістична моделі навчання математичним дисциплінам, визначені шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, з’ясовані можливості сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності математичної підготовки студентів, досліджені інтеграційні зв’язки між математичними та спеціальними дисциплінами економічного циклу.
Для науковців у галузі теорії та методики професійної освіти, викладачів та аспірантів. |
Описание: | Передмова
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи формування конкуренто-спроможності студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ
1.1. Конкурентоспроможність майбутніх випускників ВНЗ як педагогічна проблема
1.2. Проектне бачення процесу формування конкурентоспроможної особистості: психологічний аспект
1.3. Самостійна робота студентів ВНЗ як спосіб самотворення конкурентоспроможної особистості
1.4. Білінгвістична модель навчання як напрямок підвищення конкурентоспроможності студентів бізнес-спеціальностей
Розділ 2. Адаптивна концепція математичної освіти студентів бізнес спеціальностей як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності
2.1. Мета і завдання сучасної математичної освіти студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ
2.2. Вимоги до відбору та структурування змісту математичної освіти студентів економічного спрямування ВНЗ
2.3. Методичні вимоги до методів, організаційних форм і засобів навчання
2.4. Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ як науково-методична основа формування їх конкурентоспроможності
2.5. Науково-методичні особливості професійно-компетентнісної моделі навчання математичним дисциплінам студентів економічних спеціальностей ВНЗ
Післямова
Література |
URI: | http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/534 |
ISBN: | 978-966-184-013-2 |
Располагается в коллекциях: | Монографії
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|