Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра вищої математики і фізики (архів) >
Монографії >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/541

Название: Удосконалення методики навчання математики в економічному вузі: шляхи, форми і засоби, перспективи
Авторы: Фомкіна, Олена Григорівна
Ключевые слова: математична підготовка студентів економічних спеціальностей
диференціація навчання
індивідуалізація навчання
активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів
Дата публикации: Сен-2008
Издатель: Полтавський університет споживчої кооперації України
Библиографическое описание: Удосконалення методики навчання математики а економічному вузі: шляхи, форми і засоби, перспективи. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 90 с.
Аннотация: Монографія присвячена удосконаленню процесу навчання математики студентів економічних спеціальностей вищого закладу освіти з метою забезпечення найбільш ефективної підготовки спеціалістів у відповідності зі стандартами освіти і освітньокваліфікаційними характеристиками в умовах особисто-орієнтованого навчання. Виділені психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги щодо забезпечення необхідного рівня математичної підготовки студентів. Розроблена методика організації і проведення практичних занять з математики студентам економічних спеціальностей в умовах диференційованого навчання. Для науковців у галузі теорії та методики навчання математики, викладачів та аспірантів.
Описание: Передмова Розділ 1. Мета та завдання математичної підготовки студентів економічних спеціальностей Розділ 2. Психолого-педагогічні передумови навчання математики студентів економічних спеціальностей вищого закладу освіти 2.1. Проблеми адаптації студентів-першокурсників 2.2. Мотивація навчання 2.3. Психологічний потенціал особистості 2.4. Формування концепції навчання Розділ 3. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні математичних дисциплін 3.1. Методологія пізнавальної активності 3.2. Шляхи та прийоми активізації навчального процесу 3.3. Умови формування активної навчально-пізнавальної діяльності студентів Розділ 4. Методика проведення практичних занять з математичних дисциплін 4.1. Планування практичних занять 4.2. Вимоги до системи вправ 4.3. Організація і проведення практичних занять 4.3.1. Визначення теми 4.3.2. Мета і завдання 4.3.3. Опорний конспект 4.3.4. Розв’язування задач 4.3.5. Рівнева диференціація та робота в групах 4.3.6. Індивідуальна робота 4.3.7. Самостійна робота 4.3.8. Ділова гра Післямова Список використаних джерел
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/541
ISBN: 978-966-184-022-4
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Монографія Фомкіної О.Г. ВМ.doc797,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь