Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра вищої математики і фізики (архів) >
Монографії >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/541
|
Название: | Удосконалення методики навчання математики в економічному вузі: шляхи, форми і засоби, перспективи |
Авторы: | Фомкіна, Олена Григорівна |
Ключевые слова: | математична підготовка студентів економічних спеціальностей диференціація навчання індивідуалізація навчання активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Дата публикации: | Сен-2008 |
Издатель: | Полтавський університет споживчої кооперації України |
Библиографическое описание: | Удосконалення методики навчання математики а економічному вузі: шляхи, форми і засоби, перспективи. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 90 с. |
Аннотация: | Монографія присвячена удосконаленню процесу навчання математики студентів економічних спеціальностей вищого закладу освіти з метою забезпечення найбільш ефективної підготовки спеціалістів у відповідності зі стандартами освіти і освітньокваліфікаційними характеристиками в умовах особисто-орієнтованого навчання. Виділені психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги щодо забезпечення необхідного рівня математичної підготовки студентів. Розроблена методика організації і проведення практичних занять з математики студентам економічних спеціальностей в умовах диференційованого навчання.
Для науковців у галузі теорії та методики навчання математики, викладачів та аспірантів. |
Описание: | Передмова
Розділ 1. Мета та завдання математичної підготовки студентів економічних спеціальностей
Розділ 2. Психолого-педагогічні передумови навчання математики студентів економічних спеціальностей вищого закладу освіти
2.1. Проблеми адаптації студентів-першокурсників
2.2. Мотивація навчання
2.3. Психологічний потенціал особистості
2.4. Формування концепції навчання
Розділ 3. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні математичних дисциплін
3.1. Методологія пізнавальної активності
3.2. Шляхи та прийоми активізації навчального процесу
3.3. Умови формування активної навчально-пізнавальної діяльності студентів
Розділ 4. Методика проведення практичних занять з математичних дисциплін
4.1. Планування практичних занять
4.2. Вимоги до системи вправ
4.3. Організація і проведення практичних занять
4.3.1. Визначення теми
4.3.2. Мета і завдання
4.3.3. Опорний конспект
4.3.4. Розв’язування задач
4.3.5. Рівнева диференціація та робота в групах
4.3.6. Індивідуальна робота
4.3.7. Самостійна робота
4.3.8. Ділова гра
Післямова
Список використаних джерел |
URI: | http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/541 |
ISBN: | 978-966-184-022-4 |
Располагается в коллекциях: | Монографії
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|