Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра товарознавства продовольчих товарів (архів) >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/598

Название: A consumer need at consumption of juices.
Авторы: Goryachova, Elena
Issue Date: 2006
Издатель: Київський національний торгово-економічний університет
Библиографическое описание: Матеріали ХV симпозіуму міжнар. товариства товарознавців та технологів «Глобальна безпека товарів та довкілля. Якість життя», 12–17 верес. 2006 р.,Київ. –Київ:КНТЕУ,2006. –С. 651–653.
Аннотация: In this article the considered questions which touch qualities of juices at the market of Ukraine and accordance a consumer need. In work the market of juices and juices drinks is analysed in Ukraine and abroad, certainly basic tendencies of consumer demand on juices, results of research of consumers advantages. The analysis of results of sensory estimation of qualities of apples juices and their chemical descriptions is resulted.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/598
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
тези Горячова англ..doc32,5 kBMicrosoft WordView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback