Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу (архів) >
Кафедра товарознавства продовольчих товарів (архів) >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/598

Название: A consumer need at consumption of juices.
Авторы: Goryachova, Elena
Дата публикации: 2006
Издатель: Київський національний торгово-економічний університет
Библиографическое описание: Матеріали ХV симпозіуму міжнар. товариства товарознавців та технологів «Глобальна безпека товарів та довкілля. Якість життя», 12–17 верес. 2006 р.,Київ. –Київ:КНТЕУ,2006. –С. 651–653.
Аннотация: In this article the considered questions which touch qualities of juices at the market of Ukraine and accordance a consumer need. In work the market of juices and juices drinks is analysed in Ukraine and abroad, certainly basic tendencies of consumer demand on juices, results of research of consumers advantages. The analysis of results of sensory estimation of qualities of apples juices and their chemical descriptions is resulted.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/598
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
тези Горячова англ..doc32,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь