Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 4439 до 4458 из 12621
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
27-Май-2011Классификация методов распределения частотных каналов в многоинтерфейсных многоканальных mesh-сетях стандарта IEEE 802.11Гаркуша, Сергей Владимирович; Лемешко, Александр Витальевич
2017Классификация обуви детской по УКТВЭД для таможенных целейОмельченко, Н. В.; Ткаченко, А. С.; Мозговой, А. А.
2015Классификация товаров в условиях инновацийОмельченко, Н. В.; Браилко, А. С.
7-Апр-2020КЛАСТЕР ЯК ТЕРИТОРІАЛЬНО-ПРОСТОРОВЕ УТВОРЕННЯ ТА МОЖЛИВІСТЬ ВЧАСНОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИТереховська, Д.Ю.; Бондар-Підгурська, Оксана Василівна
24-Июл-2020КЛАСТЕР ЯК ТЕРИТОРІАЛЬНО-ПРОСТОРОВЕ УТВОРЕННЯ ТА МОЖЛИВІСТЬ ВЧАСНОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИТереховська, Д. Ю.; Бондар-Підгурська, О. В.
13-Май-2016Кластери ІКТ: світовий досвідОніпко, Тетяна Анатоліївна
24-Июл-2020КЛАСТЕРИ ЯК ФОРМА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІДЧижевська, С. В.; Бондар-Підгурська, О. В.
Апр-2016Кластерізація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиціїКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Апр-2015Кластерний аналіз в маркетингових дослідженняхРясна М.В, Литвиненко Ю.О.
2013Кластерний аналіз результатів оцінювання дистанційного навчання за кредитно-модульною системоюРоскладка, Олена Володимирівна
2009Кластерний підхід до розвитку кооперативів в умовах глобалізаціїСоколова, Альона Миколаївна
2011Клієнтела як механізм визначення вартості комерційного банкуБрітченко, Ігор Геннадійович; Трикозенко, Олександр Григорович
27-Сен-2018Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинкуУстьян, Олександр Юрійович
26-Сен-2018Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинкуУстьян, Олександр Юрійович
16-Янв-2024Ключові вектори трансформації фінансового менеджменту підприємств в умовах війниСидоренко-Мельник, Ганна Миколаївна; Єфремова, Аліна Олегівна
19-Май-2021КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ ДІЯЛЬНОСТІ ПАЙОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ФОНДІВМотовиліна, Г. В.
2015Книговидавнича діяльність вітчизняної споживчої кооперації в 20-ті роки ХХ ст.Оніпко, Тетяна Володимирівна
2015Книговидавнича діяльність вітчизняної споживчої кооперації в 20-ті роки ХХ ст.Оніпко, Тетяна Володимирівна
2022Коворкінг – додаткова послуга в готелях України під час війниАнохін, Максим Максимович; Капліна, Тетяна Вікторівна
Мар-2016Когнітивні моделі в управлінні проектами і програмамиСавєльєва, О. С.; Торопенко, А. В.; Березовська, К. І.; Торопенко, О. В.; Хеблов, Ісмаіл
Отображение результатов 4439 до 4458 из 12621
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь