Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Сектор документознавства та інформаційної діяльності в економічних системах (архів) >
Наукові роботи студентів (ННІДО СДІДЕС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3448

Название: Кластерний аналіз в маркетингових дослідженнях
Авторы: Рясна, М. В.
Литвиненко, Ю. О.
Дата публикации: 22-Апр-2015
Издатель: Видавець і виготовлювач Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : збірник тез доповідей XXXVІIІ наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2014 рік (м. Полтава, 21–22 квітня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 117-120
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3448
ISBN: 978-966-184-212-9
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО СДІДЕС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кластерний аналіз в маркетингових дослідженнях.pdf244,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь