Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Підрозділи університету >
Бібліотека університету >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10245

Название: Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів "Педагогіка вищої школи"
Другие названия: Contemporary Methodological Approaches to the Development of the Educational Program for Master Training "Pedagogics of Higher Education School"
Авторы: Нестуля, Світлана Іванівна
Кононец, Наталія Василівна
Nestulya, Svitlana
Kononets, Nataliia
Ключевые слова: освітня програма
педагогіка вищої школи
магістр
ресурсно орієнтоване навчання
лідерська управлінська парадигма
методологічні підходи
цифровізація освіти
educational program
pedagogics of higher education school
master
resource-oriented learning
leadership management paradigm
digitalization of education
methodological approaches
Дата публикации: 2020
Издатель: Т-во "Знання" України
Библиографическое описание: Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів "Педагогіка вищої школи" [Текст] / С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. – 2020. – № 9. – С.25–38.
Аннотация: У статті на основі аналізу науково-методичної літератури та власного практичного досвіду охарактеризовано методологічні підходи (компетентнісний, інтегрований, діяльнісний, ресурсно орієнтований, системний та лідерський), які були використані при розробці освітньої програми підготовки магістрів "Педагогіка вищої школи" у Полтавському університеті економіки і торгівлі. Запропоновано новий зміст навчання магістрантів освітньої програми "Педагогіка вищої школи" за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки", який враховує сучасні суспільні та освітні тенденції, концепції та парадигми: цифровізація освіти, демократизація освіти, студентоцентрована й гуманістична парадигми, лідерська управлінська парадигма, концепція ресурсно орієнтованого навчання, освіта упродовж усього життя. The study is based on the analysis of scientific and methodological literature and own practical experience. It characterizes methodological approaches (competence, integrated, activity, resource-oriented, systemic and leadership), laid in the development of the educational program for masters "Pedagogics of Higher Education School" at Higher Educational Institution of Ucoopspilka "Poltava University of Economics and Trade". A new content of masters teaching due to the educational program "Pedagogics of Higher Education School" in the specialty 011 "Educational, pedagogical sciences", taking into account contemporary social and educational trends, concepts and paradigms: digitalization of education, democratization of education, studentcentered humanistic and leadership management paradigms, resource-oriented learning, lifelong learning.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10245
ISSN: 1682-2366
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
S-I-Nestulia_N-V-Kononets_Suchasni_metodolohichni_pidkhody_do_rozrobky_osvitnoi_prohramy_pidhotovky_mahistriv_Pedahohika_vyshchoi_shkoly.pdf1,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь