Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Підрозділи університету >
Бібліотека університету >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10644

Название: Інституційний підхід дослідження поведінки споживача
Авторы: Шаповалов, Віталій Олегович
Ключевые слова: Інституційний підхід
споживач
Issue Date: 2019
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Інституційний підхід дослідження поведінки споживача [Текст] / В. О. Шаповалов // Якість вищої освіти: компетентнісний підхід у підготовці сучасного фахівця [Текст] : матеріали XLIII Міжнародної науково-методичної конференції (м. Полтава, 14 - 15 листопада 2018 року) / голова орг. комітету О. О. Нестуля. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 304–306.
Аннотация: Теорія поведінки споживача або споживчого вибору – це один з класичних розділів економічної теорії. Як об’єкт дослідження поведінка споживача – це складна економічна категорія, яка, по суті, відображає сукупність економічних відносин, процесів і явищ на різних рівнях вивчення. Чим же визначається специфіка предмета економічної науки у сфері людської поведінки взагалі і поведінки споживачів – зокрема?
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10644
ISBN: 978-966-184-332-4
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Instytucionalnyi_pidhid_Shapovalov_2019.pdf200,9 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback