Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1125

Название: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРПРОДУКТУ
Авторы: Сагалакова, Наталія Олександрівна
Ключевые слова: життевий цикл
туристичний продукт
стратегія управління
Дата публикации: 20-Ноя-2012
Издатель: Інтерграфіка
Библиографическое описание: Теорія і практика забезпечення ефективного розвитку суб’єктів ринку: матеріали I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 листопада 2012 р. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2012. – С. 55-57.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/1125
ISSN: 978-966-8419-64-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тезы Сагалакова.doc39 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь