Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12559

Название: Формування системи антикризового управління дестинацією в умовах модернізації сфери туризму
Другие названия: Formation of the system of anti-crisis management in the conditions of modernization of the sphere of tourism
Авторы: Скляр, Георгій Павлович
Животенко, Віталій Олександрович
Sklyar, G.
Zhyvotenko, V.
Ключевые слова: туризм
дестинація
криза
антикризове управління
модернізаційна парадигма
екстернальні теорії кризи
інтернальні теорії кризи
tourism
destination
crisis
crisis management
modernization paradigm
external crisis theories
international crisis theories
Дата публикации: 2017
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Скляр Г. П. Формування системи антикризового управління дестинацією в умовах модернізації сфери туризму / Г. П. Скляр, В.О. Животенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Економічні науки.– 2017. – № 4 (82). – С. 173-178.
Аннотация: Мета статті полягає у формуванні системи антикризового управління дестинацією в умовах модернізації сфери туризму. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації, узагальнення та порівняння, розрахунковоаналітичного методу. Результати. У статті розглянуто особливості формування системи антикризового управління дестинацією в умовах модернізації сфери туризму в напрямку розвитку горизонтальної системи управління регіонами та через призму приватно-державного партнерства. Практична значущість результатів дослідження. Визначено основні причини зародження та розвитку кризових явищ у сфері туризму. Разом із тим обґрунтовано причини незбалансованості сфери туризму та визначено, що кожна туристична дестинація має власну стратегію розвитку, яка не завжди співпадає зі стратегіями й тактикою поведінки підприємств, які обслуговують туристичні потоки кожної окремої дестинації. Зазначено чинники, які найбільше впливають на формування кризових явищ туристичної дестинації
Purpose. The purpose of the article is to form a destination crisis management system in the conditions of modernization of the tourism industry. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, calculation and analytical method. Findings. The article features of formation of the system of crisis management of destination in the conditions of modernization of tourism in the direction of development of a horizontal system of management of regions and through the prism of public-private partnership are considered. Practical value. The main causes of the emergence and development of crisis phenomena in the sphere of tourism are determined. At the same time, the reasons for the imbalance in the tourism sector are justifiable, and it is determined that each tourist destination has its own development strategy, does not always coincide with the strategies and tactics of the behavior of enterprises servicing the tourist flows of each individual destination.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12559
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Скляр Г.П., Животенко В.О..pdf809,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь