|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12581
|
Название: | Економіко-правові засади розвитку інституту публічно-приватного партнерства в туризмі |
Другие названия: | Economic and legal basis for the institute of public-private partnership development in tourism |
Авторы: | Карпенко, Юрій Вікторович Karpenko, Yu. |
Ключевые слова: | туризм державно-приватне партнерство суспільно-приватне партнерство публічно-приватне партнерство соціальний інститут суспільний інститут правовідносини tourism public-private partnership social institution public institution legal relations |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Карпенко Ю. В. Економіко-правові засади розвитку інституту публічно-приватного партнерства в туризмі / Ю. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – 2018. – № 2 (87). – С. 107-119. |
Аннотация: | Метою статті є узагальнення та систематизація теоретичних основ задля створення відповідного середовища для розвитку інституту публічно-приватного партнерства, зокрема з урахуванням специфіки правовідносин у туризмі. Методика дослідження.
Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою загальнонаукових методів дослідження: аналізу, систематизації та узагальнення. Результати. Виявлено, що публічноприватне партнерство – соціальний інститут, що має стійкий характер і виник унаслідок поділу праці та приватної власності, диференціації суспільних відносин, із метою координації взаємодії між суб’єктами відносин із розмежуванням їх відповідальності й розв’язання суперечностей для спільного досягнення загальних цілей або задоволення потреб. Практична значущість результатів дослідження. З’ясовано, що публічно-приватне партнерство в туризмі є одним із інструментів забезпечення розвитку територій, який ґрунтується на принципах не тільки економічної ефективності, але й екологічності, соціальної відповідальності бізнесу. Водночас воно є умовою сталого економічного й соціального розвитку країни завдяки підвищенню інноваційної та інвестиційної активності бізнесу не тільки в туризмі, але й суміжних секторах і галузях економіки. The purpose of the article is to generalize and systematize the theoretical foundations for creating an appropriate environment of the institution of public-private partnership development, in particular, the specifics of legal relations in tourism. Methodology of research. The solution of the tasks set in the article was carried out with the help of general scientific research methods: analysis, systematization and generalization. Findings. It is revealed that a public-private partnership is a social institution that is sustainable in nature. It has arisen as a result of the division of labor and private property, differentiation of social relations, in order to coordinate interaction between the subjects of relations with the division of their responsibilities and resolve contradictions to jointly achieve common goals or meet the needs. Practical value. It was found that public-private partnership in tourism is one of the tools for ensuring the development of territories based not only on the principles of economic efficiency, but also on environmental friendliness and social responsibility of business. At the same time, it is a prerequisite for sustainable economic and social development of the country due to an increase in the innovation and investment activity of businesses, not only in tourism, but also in related sectors and industries. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12581 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|