Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12642

Название: Маркетинг в галузях та сферах економіки України
Другие названия: Marketing in industries and spheres of economy of Ukraine
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Білоусько, Тетяна Миколаївна
Трайно, Вікторія Миколаївна
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Karpenko, Nataliya
Ivannikova, Maryna
Bilousko, Tetyana
Trayno, Victoriya
Zakharenko-Selezneva, Angella
Ключевые слова: промисловий маркетинг
торговельний маркетинг
туристичний маркетинг
маркетинг територій
маркетинг будівельної галузі
маркетинг IT галузі
industrial marketing
trade marketing
tourist marketing
marketing of territories
construction industry
IT industry
Дата публикации: 16-Янв-2023
Библиографическое описание: Карпенко, Н. В., Іваннікова, М. М., Білоусько, Т. М., Трайно, В. М., & А. М. Захаренко-Селезньова, А. М. (2022). Маркетинг в галузях та сферах економіки України. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», №2 (106), С. 96-102. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2022-2-14
Аннотация: Мета статті полягає у пошуку практичних підходів до рекомендаційного використання маркетингу у галузях та сферах економіки України, визначення його особливостей, розуміння сутності та значення, акцентування уваги на проведенні маркетингових досліджень з метою подальшої сегментації ринку з урахуванням галузевої специфіки, визначення цільової аудиторії у конкретній галузі, використання особливостей реалізації маркетингових комплексів тощо. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті цілей та завдань реалізовано за допомогою відповідних загальнонаукових, спеціальних методів дослідження: порівняльного аналізу та синтезу, систематизації, угрупування, логічного узагальнення, інтерпретації та адаптації. Результати. Проведено аналіз теоретичних і практичних напрацювань щодо застосування маркетингу в галузях економіки. Сформовані особливості маркетингової концепції. Визначено процеси взаємодії між галузевими підприємствами і кінцевими споживачами. Виявлено сутнісний зміст розглянутих у статті галузевих особливостей маркетингу. Визначено доцільні складові маркетингу в окремих галузях. На перетині концептуальних положень перерахованих видів маркетингу відпрацьовано основні положення щодо можливості застосування теоретичної та практичної площини маркетингу за відповідними галузями і сферами економіки. Практична значущість результатів дослідження. Основні результати наукових досліджень, наведені у статті, їх практичне обґрунтування, а саме багатогранність існуючих методик, комплексність, досвід та зведені результати досліджень рекомендаційно зорієнтовані на український бізнес, розвиток якого постане доцільним після перемоги. Однак актуальність проведених досліджень постануть доцільними і для викладацького складу закладів вищої освіти у процесі формування освітніх компонент для студентів ОП «Маркетинг».
Purpose. The purpose of the article is to search for practical approaches to the recommended use of marketing in the branches and spheres of the economy of Ukraine, to determine its features, to understand the essence and meaning, to focus on explore marketing research with the aim of further marketing segmentation tak­ ing into account the specifics of the industry, the target audience definition in a specific industry, use of features of implementation of marketing complexes, etc. Methodology of research. Solving the goals and objectives set in the article are implemented according to general scientific, special research methods: comparative analysis and synthesis, systematization, grouping, logical generalization, interpretation and adaptation. Results. An analysis of theoretical and practical developments in the application of marketing in economic sectors was carried out. Formed features of the marketing concept. Processes of interaction between industry enterprises and end consumers are determined. The essential content of the industry features of marketing considered in the article is revealed. Expedient components of marketing in certain industries are determined. At the intersection of the conceptual provisions of the listed types of marketing, the main provisions regarding the possibility of applying the theoretical and practical level of marketing in the relevant industries and spheres of the economy have been worked out. The practical significance of the research results. The main results of scientific research, their practical justification, complexity, experience and summarized research results are recommended for Ukrainian business, the development of which will become expedient after victory. However, the relevance of the conducted research will also be appropriate for university’s professors in the process of providing educational components for students of the Marketing major.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12642
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
12642-Маркетинг в галузях та сферах економіки України-142-1-10-20230124.pdf391,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь