Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13724
|
Название: | Методи цифрового маркетингу в соціальних медіа |
Авторы: | Макарова, М. В. Makarova, M. |
Ключевые слова: | методи маркетинг соціальні медіа цифровий маркетинг SM-маркетинг |
Дата публикации: | 2019 |
Издатель: | ПУЕТ |
Библиографическое описание: | Макарова М. В. Методи цифрового маркетингу в соціальних медіа / М. В. Макарова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 3. – С. 154–161. |
Аннотация: | Мета статті полягає в огляді методичного забезпечення маркетингу в соціальних медіа (Social Media) з оцінюванням того, наскільки воно придатне для використання українськими маркетологами, а також розгляді трендів останнього року, що склалися в SMмаркетингу. Методика дослідження. Завдання, поставлені у статті, вирішувалися за допомогою загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, класифікації. Результати. У статті виявлено, що саме принципи маркетингу взаємовідносин визначили актуальні тренди цифрового маркетингу в соціальних медіа. Доведено, що нині головна характерна ознака SM-інструментів – орієнтація на певну
людину, «пожвавлення» контенту й методології роботи. Аналіз груп методичного забезпечення цифрового маркетингу в соціальних медіа дозволив визначити перспективні й найвикористовуваніші з них сьогодні в Україні. Серед них і ті, що мало суміщаються з нашим національним менталітетом: ідеться про співпрацю професійних і «громадянських» маркетологів. Однак загалом проведений аналіз довів, що саме охоплення певними методами роботи цільової аудиторії на соціальних платформах є найперспективнішою формою маркетингу, межі якого нині надзвичайно розширені інтернет-технологіями. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що методичне забезпечення маркетингу
в соціальних медіа має бути тісно пов’язане з їхнім технологічним розвитком і клієнто-орієнтованістю сучасної маркетингової роботи в компаніях, у тому числі українських. Деякі наукові висновки цієї статті можна використовувати у практиці вітчизняних компаній, зацікавлених у просуванні своїх товарів і сервісів, у тому числі через Інтернет. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13724 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|