Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Глави з книги (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1373

Название: Дистанційні банківські послуги як інструмент підвищення конкурентоспроможності комерційного банку
Авторы: Захарченко, Олена Миколаївна
Ключевые слова: дистанційні банківські послуги
клієнт-банк
банківська послуга
Дата публикации: 2010
Издатель: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: Функціонування банківського сектору та кредитної кооперації: теорія і практика: Монографія за наук. ред. проф. Брітченка І.Г./ Брітченко І.Г., Пантелеймоненко А.О., Прасолова С.П., Нікітін А.В., Чижевська М.Б., Захарченко О.М. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – 152 с. – С. 69-90.
URI: http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1373
Располагается в коллекциях:Глави з книги (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
опис монографія (1).pdf275,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь