Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13741

Название: Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти
Авторы: Жегус, О. В.
Zhehus, O.
Ключевые слова: інноваційний продукт
маркетинг інновацій
маркетингове ціноутворення
методи ціноутворення
ціннісно-конкурентний метод ціноутворення
Дата публикации: 2019
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Жегус О. В. Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти / О. В. Жегус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 2. – С. 82–90.
Аннотация: Активізація інноваційних процесів на підприємствах визначає актуальність розробки методів ціноутворення на інноваційну продукцію та визначення стратегії ціноутворення для їх запуску на ринок. Ціна – один із факторів, що впливає на вибір споживачів, характеризує особливості сприйняття товару. Метою статті є обґрунтування науково-практичного підходу до визначення ціни на інноваційні продукти. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети в роботі використано загальнонаукові методи: контент-аналізу, систематизації, проектування, морфологічного аналізу. Результати. У статті розкрито роль ціноутворення у складі комплексу маркетингу інновацій; систематизовано та охарактеризовано сучасні методи ціноутворення. Обгрунтовано необхідність інтегрального підходу до ціноутворення на інноваційні продукти, який передбачає розрахунок ціни з урахуванням витрат, конкурентної ситуації на ринку, відмінності інноваційного продукту від аналогів та його споживчої цінності, готовності споживачів до купівлі. Запропоновано процес ціннісно-конкурентного ціноутворення на інноваційний продукт, який передбачає виконання послідовних етапів розрахунку ціни та її ринкового тестування. Практична значущість результатів дослідження. Використання запропонованого науково-практичного підходу до визначення ціни на інноваційний продукт, заснованого на інтеграції методів витратного, ціннісного та конкурентного ціноутворення, дозволить визначити обґрунтовану ціну та обрати відповідну стратегію виведення його на ринок.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13741
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1565-2420-1-PB.pdf942,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь