Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13785

Название: Цільові орієнтири розвитку кооперативних хлібопекарських підприємств у контексті інноваційного розвитку хлібопекарської галузі
Другие названия: Objectives of development of cooperative bakery enterprises in the context of innovative development of the breeding industry
Авторы: Шимановська-Діанич, Л. М.
Джаман, М. О.
Іщейкін, Т. Є.
Shymanovska-Dianich, L.
Dzhaman, M.
Ischeykin, T.
Ключевые слова: інновація
нноваційний розвиток
хлібопекарська промисловість
інформаційне поле
хлібобулочні вироби
відкриті інновації
бізнес-модель
innovation
innovative development
bakery industry
information field
bakery products
open innovations
business model
Дата публикации: 2018
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Шимановська-Діанич Л. М. Цільові орієнтири розвитку кооперативних хлібопекарських підприємств у контексті інноваційного розвитку хлібопекарської галузі / Л. М. Шимановська-Діанич, М. О. Джаман, Т. Є. Іщейкін // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 3. – С. 17–25.
Аннотация: Мета статті полягає у визначенні закономірностей розвитку інновацій у хлібопекарській промисловості споживчої кооперації України та реалізації концепції формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Проведено ретроспективний аналіз інноваційного розвитку хлібопекарської галузі та обґрунтовано основні напрями інноваційного розвитку хлібопекарських підприємств споживчої кооперації. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що для успішного вирішення завдань переходу хлібопекарської галузі споживчої кооперації на інноваційний тип розвитку необхідно: формування прогресивних бізнес-моделей горизонтальної та вертикальної інтеграції і бізнес-моделей типу платформ; застосування агентами організаційно-економічного механізму сучасних інноваційних бізнес стратегій; створення нового типу інформаційного поля; розвиток правового забезпечення інноваційного розвитку ринку хлібобулочних виробів, включаючи заходи стимулювання вдосконалення його обсягу та структури; створення інфраструктури відкритих інновацій. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці управління підприємствами хлібопекарської промисловості різних форм власності.
Purpose. The purpose of the article is to determine the patterns of innovation development in the bakery industry of consumer cooperation of Ukraine and to implement the concept of forming the organizational and economic mechanism of innovation development. Methodology of research. The solution of the tasks posed in the article was carried out with the help of such general scientific and special research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, dialectical approach. Findings. A retrospective analysis of the innovative development of the bakery industry was carried out and the main directions of innovative development of the bakery enterprises of consumer cooperation were substantiated. In the article it is justified that for the successful solution of the problems of the transition of the baking industry of consumer cooperation to an innovative type of development it is necessary: the formation of progressive business models of horizontal and vertical integration and business models such as platforms; the use by agents of the organizational and economic mechanism of modern innovative business strategies; creation of a new type of information field; development of legal support for innovative development of the bakery market, including measures to stimulate the improvement of its volume and structure; creation of an infrastructure of open innovations. Practical value. The main scientific provisions of the article can be used in the practice of managing enterprises of the bakery industry of various forms of ownership.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13785
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1492-2332-1-PB.pdf858,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь