Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13803

Название: Теоретичні та прикладні аспекти формування системи дистрибуції засобами електронного бізнесу
Авторы: Шалева, О. І.
Шиндировський, І. М.
Міщук, А. І.
Shaleva, O.
Shyndyrovsky, I.
Mishchuk, A.
Ключевые слова: дистрибуція
електронний бізнес
інтернет-технологі
моделі електронної комерції
електронний торговельний майданчик
маркетплейс
Дата публикации: 2018
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Шалева О. І. Теоретичні та прикладні аспекти формування системи дистрибуції засобами електронного бізнесу / О. І. Шалева, І. М. Шиндировський, А. І. Міщук // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 2. – С. 41–48.
Аннотация: Мета статті полягає у проведенні аналізу змісту та особливостей формування моделі електронної дистрибуції як складової електронного бізнесу, визначенні переваг і проблем практичного застосування окремих моделей розбудови систем дистрибуції суб’єктами електронного ринку, з’ясуванні основних тенденцій і проблем їх втілення в Україні. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань забезпечено шляхом використання загальнонаукових і спеціальних методів дослідження, зокрема, діалектичного підходу, систематизації та узагальнення, аналізу та синтезу, статистичних та економічних методів. Результати. Досліджено та проаналізовано сутність дистрибуції засобами електронного бізнесу, визначено особливості формування інтегрованої системи дистрибуції на засадах використання окремих видів організаційних моделей суб’єктів електронного бізнесу. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що формування та використання систем дистрибуції засобами електронного бізнесу сприятиме вдосконаленню процесів доведення продукції вітчизняних товаровиробників за одночасного зміцнення їх конкурентного статусу завдяки зниженню дистрибуційних витрат та вдосконаленню процедур міжсуб’єктної взаємодії. Основні положення дослідження варто врахувати під час розробки статегій розвитку підприємств-товаровиробників та інших суб’єктів електронного ринку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13803
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1457-2296-1-PB.pdf891,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь