Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13809
|
Название: | Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку |
Другие названия: | Marketing of enterprises of entertainment and recreation |
Авторы: | Іванечко, Н. Р. Ivanechko, N. |
Ключевые слова: | маркетинг підприємства сфери розваг та відпочинку теорія поколінь поведінкові моделі споживачів життєвий цикл послуги marketing entertainment and leisure enterprises theory of generations behavioral models of consumers lifecycle of services |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Іванечко Н. Р. Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку / Н. Р. Іванечко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 2. – С. 101–106. |
Аннотация: | Мета статті полягає у виявленні поведінкових моделей споживачів послуг сфери розваг і відпочинку та їх циклічності. У статті висвітлено питання маркетингу підприємств сфери розваг і відпочинку, зокрема, поведінка споживачів, життєвий цикл послуги. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, наукової абстракції, спостереження. Результати. Визначено актуальні для сучасних підприємств сфери розваг і відпочинку поведінкові моделі споживачів послуг та етапи життєвого циклу послуги. Здійснено аналіз відмінностей життєвого циклу послуг від товару. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що застосування поведінкових моделей покоління Х, покоління Y, покоління Z допоможе
розставити правильні пріоритети у формуванні конфігурації послуг. Основні наукові положення статті можна використовувати в маркетинговій практиці підприємств сфери розваг
та відпочинку. The purpose of the paper is to identify behavioral models of consumers of entertainment and leisure services and their cyclicity. The article deals with the issues of marketing of entertainment and leisure enterprises, in particular, consumer behavior, lifecycle of services. Methodology of research. Solving the tasks set in the article is carried out with the help of suchgeneral scientific and special research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, scientific abstraction, observation. Findings. The behavioral models of consumers of services and stages of service lifecycle are determined for modern enterprises of entertainment and leisure. The analysis of the differences in the lifecycle of services from the goods is analyzed. Practical value. The article substantiates that applying behavioral models of generation X, generation Y, generation Z will help to set the right priorities in shaping the configuration of services. The main scientific provisions of the article can be used in the marketing practice of entertainment and recreation enterprises. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13809 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|