Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13867

Название: Методика формування дистриб'юторської мережі підприємства
Авторы: Полякова, Я. О.
Юдін, С. О.
Poliakova, Ya.
Yudin, S.
Ключевые слова: дистриб’юторська мережа
збутова діяльність
посередники
аудит
дистриб’ютор
Дата публикации: 2018
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Полякова, Я. О. Методика формування дистриб'юторської мережі підприємства / Я. О. Полякова, С. О. Юдін // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 1. – С. 94–100.
Аннотация: Метою статті є вдосконалення методики формування дистриб’юторської мережі підприємства. Збутова діяльність підприємства є достатньо актуальним напрямом дослідження в діяльності сучасних підприємств. Поступовий розвиток підприємства актуалізує питання відповідної трансформації системи збуту до потреб ринку з метою формування конкурентних переваг і досягнення позиції лідера. Незважаючи на широке висвітлення проблем збутової діяльності підприємства, невирішеним залишається питання методичного забезпечення та структуризації основних етапів формування дистрибутивної системи. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, узагальнення та систематизації, порівняння, наукової абстракції. Результати. У результаті проведеного дослідження вдосконалено методику формування ефективної дистриб’юторської мережі підприємства за рахунок включення етапу вибору дистриб’ютора на основі проведення аудиту маркетингової, фінансової, торговельної діяльності партнера. Авторами дослідження визначено структурну складову кожного етапу методики з позиції кількісних та якісних показників. Практична значущість результатів дослідження. Запропонована в результаті дослідження методика дозволяє визначити комплексну стратегію просування товару, зберегти контроль над основними процесами формування дистриб’юторської мережі та максимізувати результативні показники діяльності підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13867
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1444-2283-1-PB.pdf1,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь