Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13896
|
Название: | Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки Marketing communications management in the enterprises |
Авторы: | Яловега, Н. І. Стеценко, В. В. Yalovega, N. Stetsenko, V. |
Ключевые слова: | підприємство управління маркетингові комунікації принципи управління функції управління цілі управління enterprise management marketing communications management principles management functions management objectives |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Яловега, Н. I. Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки / Н. I. Яловега, В. В. Стеценко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 5. – С. 53–58. |
Аннотация: | Мета статті полягає у визначенні основних аспектів управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки. Статтю присвячено дослідженню та обґрунтуванню доцільності обов’язкових складових елементів управління маркетинговими комунікаціями. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження:
аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати.
Розроблено основні принципи управління маркетинговими комунікаціями, сформовано цілі управління ними, зазначено функції, що покладаються на механізм управління маркетинговими комунікаціями. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що комунікації є як самостійним управлінським елементом, так і складовою маркетингової діяльності підприємства. З цих позицій висвітлено переваги, яких підприємство може набути за рахунок активного застосування маркетингових комунікацій на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях. The purpose of the study is to determine the main aspects of marketing communications management in the enterprises during the present stage of economic development. The article deals with the research of obligatory components for marketing communications management.
Methodology of research. The study tasks are carried out with the help of general scientific and special research methods: dialectical approach, analysis and synthesis, systematization and synthesis.
Findings. The basic principles for marketing communications management are developed; the basic aims for the management are formed; the basic functions for the management mechanism of marketing communications are specified. Practical value. The study proves that communications are both an independent management element and an integral part of marketing activities in the enterprise.
There are highlighted the benefits the enterprise can acquire through the active use of marketing communications at strategic, tactical and operational levels. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13896 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|