Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13898

Название: Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі
Авторы: Жуковська, В. М.
Ключевые слова: соціальна залученість
підприємство торгівлі
соціальна мережа
Facebook
показники
критерії
споживач
Дата публикации: 2017
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Жуковська, В. М. Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі / В. М. Жуковська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 5. – С. 67–74.
Аннотация: Мета статті полягає в удосконаленні методичного інструментарію соціальної залученості підприємства роздрібної торгівлі в мережі Інтернет. Методика дослідження ґрунтувалась на використанні методів системного аналізу та синтезу, маркетингових досліджень та статистики. Результати. Обґрунтовано сутність і роль інструментів вимірювання соціальної залученості підприємства з метою підвищення конверсії потоку споживачів на сайт магазину. Проаналізовано тенденції та складові контенту соціальної активності підприємств торгівлі в мережі Facebook, визначено їх переваги й недоліки. Практична значущість результатів дослідження. Систематизовано показники та сформовано критерії оцінювання рівня соціальної залученості підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13898
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1662-2577-1-PB.pdf406,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь