Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14003

Название: Міжнародна інтеграція і розвиток маркетингового потенціалу промислових підприємств
Авторы: Поліщук, І. І.
Ключевые слова: інтеграція
глобалізація
ринок
маркетингова діяльність
маркетинговий потенціал
ресурси
система управління
результативність
конкурентоспроможність
розвиток
Дата публикации: 2017
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Поліщук, І. І. Міжнародна інтеграція і розвиток маркетингового потенціалу промислових підприємств / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 4. – С. 152–158.
Аннотация: Метою статті є аналіз та обґрунтування особливостей формування й управління маркетинговим потенціалом промислових підприємств за умови міжнародних інтеграційних процесів. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів: аналізу та синтезу, систематизації, узагальнення та порівняння. Результати. Досліджено сучасні тенденції глобалізації та інтеграції. Конкретизовано періодизацію циклів світової глобалізації. Згруповано фактори, які забезпечують результативність і конкурентоспроможність та формують потенціал промислового підприємства. Установлено, що високий рівень різноманіття і складності протиріч та проблем здійснення сучасних соціально-економічних трансформацій підприємства, невизначеність і непередбачуваність змін умов його функціонування обумовлюють стратегічний характер управлінських рішень щодо регулювання процесів розвитку підприємства. Беззаперечним напрямом щодо забезпечення конкурентоспроможності й розвитку є акцентування уваги на маркетингових дослідженнях ринку та на управлінні маркетинговим потенціалом. Конкретизовано елементи маркетингового управління підприємством. Практична значущість результатів дослідження. Зроблено висновок, що процеси інтеграції світогосподарських зв’язків посилюють чутливість підприємств до змін ринкового середовища й потребують стратегізації управління маркетинговою діяльністю, забезпечення її ефективності та розвитку маркетингового потенціалу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14003
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1275-2135-1-PB.pdf828,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь