Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14259

Название: Дослідження пріоритетних потреб споживачів послуг методом "Модель Кано"
Другие названия: Research of the priority of consumers’ needs by the method of “Kano Model”
Авторы: Чайка, І. П.
Chajka, I.
Ключевые слова: освітня послуга
якість
процедури внутрішнього забезпечення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів
метод «Модель Кано»
діаграма спорідненості
культура забезпечення якості освіти
educational service
quality
procedures of internal quality assurance of educational services of higher educational institutions
the method of “Kano Model”
affinity diagram and culture of education quality assurance
Дата публикации: 2017
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Чайка, І. П. Дослідження пріоритетних потреб споживачів послуг методом "Модель Кано" / І. П. Чайка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 2. – С. 151–163.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає у виявленні найбільш важливих для споживачів характеристик освітніх послуг, які надаються вищими навчальними закладами. Стаття присвячена дослідженню потреб споживачів освітнього продукту з метою покращення його якості та вдосконалення пропозицій вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, соціологічного та статистичного аналізу, «Моделі Кано». Результати. Проведено опитування студентів щодо їх сприйняття якості послуги з надання вищої освіти, отримано типи їх емоційної реакції на окремі характеристики освітнього продукту, які в сукупності визначають якість останнього. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, на вдосконалення яких саме характеристик освітнього продукту потрібно звернути увагу співробітникам вищих навчальних закладів для підвищення рівня задоволеності споживачів (студентів) шляхом удосконалення найбільш значущих для них характеристик, підвищення рівня споживчої лояльності, покращення іміджу вищих навчальних закладів. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці вищих навчальних закладів.
The purpose of the article is to identify the most important characteristics for consumers of educational services provided by higher education institutions (HEIs). Article investigates consumers’ needs of educational product in order to improve its quality and proposals of Universities in the educational market. Methodology of research. Problem solving was carried out by general and specific methods of investigation, analysis and synthesis, generalization and systematization, sociological and statistical analysis, “Kano Model”. Findings. A study of students’ opinion about their perception of the quality of services of higher education has been provided. A number of types of emotional response to certain educational product characteristics have been received, which together determine the quality of the latter. Practical value. The article substantiates, which educational product characteristics need to be paid attention by university staff to improve customer satisfaction (students), customer loyalty and the university image. Basic scientific provisions of the article can be used in practice of universities.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14259
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1315-2176-1-PB.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь