|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14288
|
Название: | Технологія обгрунтування стратегії адаптації підприємств торгівлі |
Другие названия: | Technology of a substantiation of strategy of adaptation of trading enterprises |
Авторы: | Гросул, В. А. Филипенко, О. М. Рачкован, О. Д. Grosul, V. Fylypenko, O. Rachkovan, O. |
Ключевые слова: | стратегія адаптації стратегічне управління процес підприємства торгівлі strategy of the adaptation strategic management process trading enterprises |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Гросул, В. А. Технологія обгрунтування стратегії адаптації підприємств торгівлі / В. А. Гросул, О. М. Филипенко, О. Д. Рачкован // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 5. – С. 60–67. |
Аннотация: | Анотація. Мета статті полягає в обґрунтуванні основних положень інтегрованого підходу до формування стратегії адаптації підприємств торгівлі та розробці науково-методичного підходу до вибору стратегічної позиції підприємства роздрібної торгівлі з урахуванням впливу зовнішнього середовища й адаптаційних можливостей підприємства. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, матричного підходу. Результати. Обґрунтовано інтегрований підхід до формування адаптаційної стратегії підприємств роздрібної торгівлі, що поєднує в єдиний циклічний процес послідовність дій із розробки стратегії та дозволяє сформувати систему адаптаційних цілей і засобів, які відповідають вимогам ефективності. Запропоновано науково-методичний підхід до вибору стратегічної позиції підприємств торгівлі, що передбачає використання методів комплексної оцінки та, на відміну від існуючих розробок, дозволяє на основі порівняння рівня його адаптаційного потенціалу й рівня сприятливості зовнішнього середовища для функціонування і розвитку підприємства визначити пріоритетний вектор розвитку підприємства. Практична значущість результатів дослідження. Запропонований методичний інструментарій формування стратегії адаптації та вибору стратегічної
позиції підприємства торгівлі дозволяє підприємствам утримуватися на шляху стійкого розвитку, адекватно та швидко реагуючи на стан і зміни зовнішнього середовища, забезпечуючи оперативну перебудову діяльності підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств торгівлі. The purpose of the article is to substantiate the fundamentals of the integrated approach to formation of adaptation strategies of trading enterprises and development of scientific and methodical approach to the choice of the strategic position of retailers with the influence of the environment and the adaptive capabilities of the enterprise. Methodology of research. Attainment of the objectives of the article carried out with the help of such scientific and special research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, matrix approach. Findings. Justified an integrated approach to building adaptive strategies of retailers that combine into a cyclical process the steps of the development strategy and allows us to create a system of adaptation goals and tools that meet the efficiency requirements. The proposed scientific and methodical approach to the choice of strategic positions of trading enterprises, which involves the use of methods for comprehensive assessment and unlike the existing development, allows to determine the priority vector of development of the enterprise for the basis of comparison of the level of its adaptive capacity and the level of favourability of the environment for the functioning and development of the enterprise. Practical value. The proposed methodological tools of forming strategy of adaptation and choice of strategic position of the trading enterprise will allow enterprises to stay on the path of sustainable development, adequately and quickly respond to state and changes in the environment, providing operational restructuring activities of the enterprise. Basic scientific principles of the article can be used in the practice of trading enterprises. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14288 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|