Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14289

Название: Теоретичні основи управління комерціалізацією інноваційної продукції
Другие названия: Theoretical foundations of production commercialization of innovative
Авторы: Лозова, О. В.
Lozova, О.
Ключевые слова: аграрний сектор
інноваційна продукція
державне управління
національна економіка
agricultural sector
innovative products
public administration
national economy
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Лозова, О. В. Теоретичні основи управління комерціалізацією інноваційної продукції / О. В. Лозова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 5. – С. 68–72.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає у визначенні основних наукових підходів щодо розвитку управління інноваційною продукцією в національній економіці України, дослідженні особливостей управління комерціалізацією інноваційної продукції та обґрунтуванні пропозиції щодо вдосконалення напрямів і форм управління інноваційною продукцією аграрного сектора. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Обґрунтовано теоретико-методологічні основи управління та організаційно-економічні заходи щодо формування, використання та комерціалізації інноваційної продукції в аграрному секторі національної економіки України та виявлено стримуючі фактори розвитку цього процесу. Практична значущість результатів дослідження. У статті розкрито сутність поняття «комерціалізація», на основі опрацьованої літератури запропоновано власне визначення поняття «комерціалізація інноваційної продукції», а також охарактеризовано принципи здійснення комерціалізації інноваційної продукції.
The purpose of the article is to identify the main scientific approaches to management of innovative products in the national economy of Ukraine, peculiarities of management and commercialization of innovative products justification suggestions for improvement areas and forms of innovation production agriculture. Research Methodology. Attainment of the objectives of the article made using such general and special methods of investigation, analysis and synthesis, generalization and systematization, the dialectical approach. Results. Justification theoretical and methodological foundations of management, organizational and economic measures for the formation, use and commercialization of innovative products in the agricultural sector of the national economy of Ukraine and found constraints of the process. The practical significance of the study. The article reveals the essence of the concept of "commercialization", based on the processed literature offered his own definition of "commercialization of innovative products" and describes principles of commercialization of innovative products.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14289
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1698-2526-1-PB.pdf418,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь