Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14295

Название: Ключові детермінанти визначення формату бізнес-моделі підприємств ресторанного господарства
Другие названия: Key definitions determinants format business-model at the enterprises restaurant business
Авторы: Гросул, В. А.
Іванова, Т. П.
Grosul, V.
Іvanova, T.
Ключевые слова: бізнес-модель
підприємство
ресторанне господарство
формат
споживча цінність
детермінанти
business model
the enterprises restaurant business
format
value chain
determinants
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Гросул, В. А. Ключові детермінанти визначення формату бізнес-моделі підприємств ресторанного господарства / В. А. Гросул, Т. П. Іванова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 5. – С. 89–95.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає у виявленні основних детермінантів визначення формату бізнес-моделі підприємств ресторанного господарства. Стаття присвячена визначенню особливостей формування бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства, ураховуючи, що на підприємствах цієї сфери, поряд із реалізацією продукції, організовується її споживання та надання споживачам різних послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, порівняння, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Досліджено існуючі підходи до класифікації підприємств ресторанного господарства. Визначено особливості ланцюжка створення цінності на підприємствах ресторанного господарства. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих ключових детермінантів (географічний масштаб діяльності; характеристики цінності: асортимент, характер обслуговування; концепція реалізації страв) сприятиме аргументованому встановленню типу формату бізнесмоделі підприємств ресторанного господарства.
Purpose. The article is to identify the key determinants define the format of the business model of restaurant business enterprises. Basic tendencies and internal problems of development of the definition of features of formation of business model restaurant business, given that in the enterprises of this sector, along with the implementation of its production is organized consumption and provide consumers with a variety of services. Methodology of research. The solution of these problems in an article carried by such scientific and special methods of investigation as analysis, synthesis, comparison, generalization and systematization, the dialectical approach. Findings. We studied the existing approaches to the classification of restaurant business enterprises. The features of the value chain enterprises restaurant business. Practical value. The article substantiates that the implementation of the proposed key determinants (geographical scope of operations, the characteristics of value: range, the nature of the service, the concept of realization of dishes) will contribute to the definition of the type of format reasoned business model restaurant business enterprises.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14295
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1701-2528-1-PB.pdf487,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь