Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14321
|
Название: | Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку |
Авторы: | Карпенко, Н. В. Захаренко-Селезньова, А. М. |
Ключевые слова: | рекламні посередники рекламний бізнес рекламодавці рекламні агентства регіональні рекламні посередники |
Issue Date: | 2016 |
Издатель: | ПУЕТ |
Библиографическое описание: | Карпенко, Н. В. Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку / Н. В. Карпенко, А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4. – С. 21–27. |
Аннотация: | Анотація. Мета статті полягає в дослідженні ролі рекламних посередників у розвитку регіонального ринку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань
здійснено за допомогою таких методів: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення.
Результати. Стаття присвячена розгляду загальних особливостей і тенденцій розвитку
діяльності рекламних посередників на регіональному ринку. Аналізуючи ринок рекламних посередників Полтавського регіону, автори розглядають наявність основних учасників рекламного ринку. Окрім того, в основній частині статті автори надають класифікацію рекламних агенцій за основними критеріями й відповідними їх видами. Практична значущість результатів дослідження. Розглядаючи діяльність рекламних посередників як центру генерування і реалізації рекламних ідей, автори надають уявлення про існуючий зв’язок між рекламодавцем та засобами масової інформації як провідної ланки в системі просування реклами. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14321 |
ISSN: | 2409-6873 |
Appears in Collections: | Серія «Економічні Науки»
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|