Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14321

Название: Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку
Авторы: Карпенко, Н. В.
Захаренко-Селезньова, А. М.
Ключевые слова: рекламні посередники
рекламний бізнес
рекламодавці
рекламні агентства
регіональні рекламні посередники
Дата публикации: 2016
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Карпенко, Н. В. Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку / Н. В. Карпенко, А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4. – С. 21–27.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в дослідженні ролі рекламних посередників у розвитку регіонального ринку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Стаття присвячена розгляду загальних особливостей і тенденцій розвитку діяльності рекламних посередників на регіональному ринку. Аналізуючи ринок рекламних посередників Полтавського регіону, автори розглядають наявність основних учасників рекламного ринку. Окрім того, в основній частині статті автори надають класифікацію рекламних агенцій за основними критеріями й відповідними їх видами. Практична значущість результатів дослідження. Розглядаючи діяльність рекламних посередників як центру генерування і реалізації рекламних ідей, автори надають уявлення про існуючий зв’язок між рекламодавцем та засобами масової інформації як провідної ланки в системі просування реклами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14321
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1340-2201-1-PB.pdf796,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь